Bankmentor - Jog és pénzügyek

Dr. László Gábor bankmentor

Dr. László Gábor bankmentor

ÉN A BANKMENTOR

2022. május 03. - Dr. László Gábor bankmentor

ÉN A BANKMENTOR
A bankmentor egy titulus, egy szakmai szerep, amit én valósítok meg. Előbb volt, hogy ezzel foglalkoztam, és ilyen módon segítettem az adósokat, mint ahogy az ilyen elnevezésű gazdasági társaság megalakult volna.
Valójában én vagyok a bankmentor. És mit is jelent a bankmentor? Nem azt, hogy én a bankokat mentorálom.
Épp ellenkezőleg.
Az adósokat mentorálom a bankokkal szemben. Teszem mindezt azért, mert látom azokat az igazságtalanságokat, amelyeket az adósok elszenvednek ezen a piacon.
Látom, hogy milyen szinten alul informáltak. Hogy a bankok és egyéb pénzügyi vállalkozások legtöbbször a minimálisan elvárható tájékoztatást sem adják meg.
Ebben próbálok én a kezdetek óta segíteni.
Nagyon hálás vagyok a sorsnak azért, hogy a bankmentoros missziómhoz olyan segítőket kaptam, akik most a csapatom részét képezik.
A szerep kicsit átalakult, de a cél nem.
Jelenleg közvetve segítünk, oly módon, hogy adósokat segítő pénzügyi alkuszokat látunk el, az adott ügyekben stratégiai tanácsokkal.
De a cél, amint mondtam ugyanaz. Hogy biztosítsunk egy második esélyt az adósoknak.
Mert én hiszek a második esélyben!
Dr. László Gábor
Bankmentor
Pénzügyi Tanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://bankmentor.blog.hu/api/trackback/id/tr6917822715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása