Bankmentor - Jog és pénzügyek

Dr. László Gábor bankmentor

Dr. László Gábor bankmentor

ELFOGYOTT AZ ELSŐ KIADÁS, NYOMDÁBAN A MÁSODIK

2022. május 17. - Dr. László Gábor bankmentor

ELFOGYOTT AZ ELSŐ KIADÁS, NYOMDÁBAN A MÁSODIK
Azt szokták mondani, hogy mindenkiben van egy könyv. Szerintem ez így igaz. Minden embernek vannak olyan gondolatai, tapasztalatai, amelyek mások számára fontosak, hasznosak vagy szórakoztatóak lehetnek.
Én a magam részéről nagyon örülök annak, hogy rászántam az időt és energiát két évvel ezelőtt és megírtam a Pénzügyi méregtelenítés című könyvemet.
Nagyon jó visszajelzéseket kaptam ezzel kapcsolatban. Számtalan embernek nyújtott “aha-élményt”, és értett meg valamit, mondjuk a devizahitelekről.
Sok embernek nyújtott valódi segítséget a bajban. Bíztam benne annak idején, hogy tetszeni fog az embereknek, de ami történt az a várakozásomat is felülmúlta. Olyannyira, hogy az első kiadás a napokban el is fogyott, most van nyomdában a második.
Köszönöm mindenkinek aki elolvasta, köszönöm mindenkinek aki visszajelzést adott a könyvvel kapcsolatban.
Dr. László Gábor
Bankmentor
Pénzügyi Tanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://bankmentor.blog.hu/api/trackback/id/tr7017833271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása